Vánoční trh 15.12.2007

19.03.2018 00:00

"Všechno se mi moc líbilo. Děti jsou moc šikovné."

"Vše se mi moc líbilo, děti jsou šikovné díky svým p. učitelkám."

"Všechno se mi moc líbilo. Přivítaly mě moc šikovné děti. Myslím si, že kdyby se škola zrušila, kdo by si pak kupoval tak pěkné věci. Veselé Vánoce a št'astný nový rok."

"Výstava se nám moc líbila. Pěkně zorganizováno, moc hezké výrobky. Děti se moc snažily. Jen tak dále. Díky paní učitelce."

"Děti jsou moc šikovné, všechny výrobky se nám moc líbily. Přejeme krásné prožití vánočních svátků dětem i paní učitelce."

" Vánoční trhy na nás dýchaly svou úžasnou atmosférou, která byla dokreslena koledami a vůní punče.  Všechny nabízené výrobky v sobě nesou kousek z každého jejich dětského výrobce, a proto mají svou obrovskou a nenahraditelnou hodnotu. Veliký dík všem dětem a především paní učitelce."

"Vše bylo moc pěkné, výrobky překrásné, děti jsou moc šikovné."

"Dnešní vánoční trhy se nám moc líbily, děti nás mile překvapily svým elánem a šikovností, bylo to vše moc hezké, děkujeme."

"Děkujeme za novou inspiraci a pohodovou předvánoční náladu."

"Bylo to moc krásné a zase něco nového na této škole."

"Moc se nám to líbilo, děti jsou velmi šikovné, děkujeme paní učitelce V. za její čas pro naše děti."

"Výstava se mi moc líbila, děcka jsou šikovné. Jen tak dále. Veselé Vánoce a št'astný nový rok všem."

"Není jednoduché pracovat s oběma třídami dohromady, naše paní učitelky to však zvládají na jedničku. Obdivuji jejich trpělivost."